Powrót

POIiŚ 5.2-14 Kampania społeczna „Bezpieczny przejazd”

Oznaczenie: Logo Fundusze Europejskie - Infrastruktura i Środowisko, barwy Rzeczpospolitej Polskiej, logo PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Logo Unia Europejska - Fundusz Spójności

CELE PROJEKTU

  • podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej
  • ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych,
  • minimalizacja liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu ludzi na przejazdach oraz terenach kolejowych,
  • kształtowanie zachowań i utrwalanie postaw społecznie pożądanych,
  • dotarcie z przekazem do jak największej grupy społeczeństwa,
  • zwiększenie rozpoznawalności kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”.

PLANOWANE EFEKTY

  • mierzalne
    • ograniczenie liczby wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych oraz terenach kolejowych,
  • niemierzalne
    • zwiększenie świadomości o zagrożeniach na terenach kolejowych,
    • zmiana postawy społecznej oraz wyeliminowanie niewłaściwych zachowań.

WARTOŚĆ PROJEKTU *

44 824 198,74 PLN

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ *

30 976 072,30 PLN

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

5 492 220 PLN

CZAS REALIZACJI PROJEKTU

2017 – 2023

* Źródło: ANEKS nr 5 z dnia 26.04.2024 r. do Umowy o dofinansowanie nr POIS.05.02.00-00-0009/17-00 z dnia 20 kwietnia 2017 r. projektu Kampania Społeczna „Bezpieczny Przejazd” nr POIS.05.02.00-00-0009/17