Budowa drugiego toru kolejowego wraz z przeprawą mostową na rzece Warcie na odcinku linii kolejowej nr 354 od posterunku odgałęźnego Oborniki Wlkp. Most do stacji Oborniki Wlkp.
Projekt obejmuje wytworzenie dokumentacji projektowej, w tym raportu oceny oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, dopuszczeń, warunków oraz decyzji niezbędnych do zrealizowania robót budowlanych. Dokumentacja projektowa dotyczy budowy drugiego toru na odcinku między posterunkiem odgałęźnym Oborniki Wielkopolskie Most, a stacją Oborniki Wielkopolskie wraz z budową mostu nad Wartą oraz budową mijanki w Parkowie.
WARTOŚĆ PROJEKTU *
2 037 000,00 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ *
1 731 450,00 PLN
* Źródło: umowa nr RPWP.05.02.01-30-0003/21-00 z 8 kwietnia 2022 r. o dofinansowanie projektu „Budowa drugiego toru kolejowego wraz z przeprawą mostową na rzece Warcie na odcinku linii kolejowej nr 354 od posterunku odgałęźnego Oborniki Wlkp. Most do stacji Oborniki Wlkp.” - prace projektowe” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020
WARTOŚĆ PROJEKTU **
2 282 068,00 PLN
ŚRODKI KRAJOWE **
305 550,00 PLN
CZAS REALIZACJI PROJEKTU **
2022 - 2024
** Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.