Powrót

Budowa drugiego toru kolejowego wraz z przeprawą mostową na rzece Warcie na odcinku linii kolejowej nr 354 od posterunku odgałęźnego Oborniki Wlkp. Most do stacji Oborniki Wlkp.

Oznaczenie: Logo Fundusze Europejskie - Program Regionalny, barwy Rzeczpospolitej Polskiej, logo Województwo Wielkopolskie, logo Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt obejmuje wytworzenie dokumentacji projektowej, w tym raportu oceny oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, dopuszczeń, warunków oraz decyzji niezbędnych do zrealizowania robót budowlanych. Dokumentacja projektowa  dotyczy budowy drugiego toru  na odcinku między posterunkiem odgałęźnym Oborniki Wielkopolskie Most, a stacją Oborniki Wielkopolskie wraz z budową mostu nad Wartą oraz budową mijanki w Parkowie. 

WARTOŚĆ PROJEKTU *

2 037 000,00 PLN

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ *

1 731 450,00 PLN

* Źródło: umowa nr RPWP.05.02.01-30-0003/21-00 z 8 kwietnia 2022 r. o dofinansowanie projektu „Budowa drugiego toru kolejowego wraz z przeprawą mostową na rzece Warcie na odcinku linii kolejowej nr 354 od posterunku odgałęźnego Oborniki Wlkp. Most do stacji Oborniki Wlkp.” - prace projektowe” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

WARTOŚĆ PROJEKTU **

2 282 068,00 PLN

ŚRODKI KRAJOWE **

305 550,00 PLN

CZAS REALIZACJI PROJEKTU **

2022 - 2024

** Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.